دانشگاه اوزیگین استانبول

گالری تصاویر

رشته های این دانشگاه

وبسایت دانشگاه

آدرس دانشگاه

Nişantepe, Orman Sk. No:13, 34794 Çekmeköy/İstanbul, Türkiye

به اشتراک گذاری

دانشگاه اوزیگین در سال 2007 تاسیس شده و یکی از جوان‌ترین دانشگاه‌های ترکیه است. این دانشگاه در شهر اوزیگین قرار دارد و فضای آن 280000 متر مربع است.دانشگاه اوزیگین برای توسعه مهارت‌های دانشجویان و افزایش سطح آموزش، برنامه‌هایی را با هدف افزایش کیفیت آموزش و تحقیقات در نظر گرفته است. این دانشگاه به دانشجویان فرصتی برای کسب تجربه در زمینه هایی نظیر فناوری اطلاعات، مهندسی، علوم زیستی و غیره می‌دهد. همچنین، دانشگاه اوزیگین به منظور ارائه بهترین خدمات آموزشی، از اساتید برجسته و مجرب بهره می‌برد. این دانشگاه امکانات فراوانی را در اختیار دانشجویانش قرار می‌دهد مثل کلاس‌های تجهیز شده به آخرین فناوری‌های روز آموزشی، آزمایشگاه‌های مدرن، 15000متر مربع زمین‌های ورزشی و محلی برای مطالعه و بازنشر کردن مطالب درسی به وسعت بیش از 2600متر مربع.

ماموریت

ماموریت دانشگاه اوزیگین ترکیه، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود از طریق برنامه های و فعالیت های آموزشی است. در این راستا، این دانشگاه سعی در ایجاد یک محیط آموزشی دوستانه و تعاملی دارد که به دانشجویان کمک می کند تا مهارت های لازم برای رشد و توسعه خود را به دست آورند.

یکی از اهداف این دانشگاه، تشویق کارآفرینی و شروع کسب و کارهای جدید در جامعه است. با به اشتراک گذاشتن دانش و ایده های خلاقانه، دانشگاه اوزیگین تلاش می کند تا برای شرکت ها و استارت آپ ها، فرصت های جدیدی برای خدمت به جامعه و افزایش رشد اقتصادی ایجاد کند.

دانشگاه اوزیگین در تلاش است تا با همکاری دانشجویان، اساتید و پژوهشگران، راهکارهایی را برای بهبود جامعه ارائه دهد.

چشم انداز

دانشگاه اوزیگین در تلاش برای رسیدن به بالاترین سطوح ملی و بین المللی قرار دارد و هدف آن تبدیل شدن به یکی از ده دانشگاه برتر ترکیه و یکی از 200 دانشگاه برتر در سطح جهان است. این دانشگاه به منظور رسیدن به این هدف، هر ساله برنامه های آموزشی و تحصیلی خود را به روز می کند تا بتواند مهارت ها و ذهنیت دانشجویان خود را بهبود بخشد.

اوزیگین، یک دانشگاه بزرگ در ترکیه است که به دنبال ارائه آموزش عالی و تحقیقات برتر در سطح بین المللی است. با توجه به تمرکز این دانشگاه بر روی بهبود کیفیت آموزشی، می توان نتیجه گرفت که دانشگاه اوزیگین دارای چشم اندازی پویا است که در نهایت به رسیدن به موفقیت و تبدیل شدن به یکی از ده دانشگاه برتر در ترکیه و یکی از 200 دانشگاه برتر جهان منجر خواهد شد.

برای دستیابی به این هدف، دانشگاه اوزیگین متعهد به بهبود برنامه های آموزشی و تحصیلی خود است و هر ساله تلاش می کند تا مهارت ها و ذهنیت دانشجویان خود را بهبود بخشد. این دانشگاه در صدد بهبود کیفیت آموزشی و تحقیقاتی خود با استفاده از اساتید برجسته و ارائه برنامه های آموزشی مبتنی بر نیازهای صنعت و بازار کار است.

همکاری و مشارکت بین المللی

دانشگاه اوزیگین در راستای ارتقای سطح آموزشی و تحقیقاتی خود، با تلاش برای جذب دانشجویان بین المللی و جلب همکاری و مشارکت از سوی شرکت های بین المللی، اقدامات گسترده ای را در این راستا انجام می دهد. یکی از اقداماتی که دانشگاه در این زمینه انجام می دهد، برگزاری کنفرانس هایی است که فرصتی مناسب برای ملاقات و گفتگو با نمایندگان شرکت های بین المللی برای دانشجویان فراهم می کنند. در این کنفرانس ها، دانشجویان با نمایندگان شرکت های بین المللی ملاقات می کنند و با آنها در مورد موضوعات مختلفی چون فرصت های شغلی و کارآموزی، امکانات آموزشی، تحقیقات و توسعه صحبت می کنند.

دانشگاه اوزیگین با جذب شرکت های بین المللی مختلف از سراسر جهان، دانشجویان خود را با فرصت های شغلی و کارآموزی پس از فارغ التحصیلی در این شرکت ها آشنا می کند. این شرکت ها عمدتاً در حوزه های مختلفی همچون هوانوردی، هنرهای آشپزی فرانسوی، هتلداری و سایر حوزه های مرتبط با آموزش و تحقیقات فعالیت می کنند. برای مثال، شرکت I get برای آموزش حرفه ای هوانوردی، شرکت Le Cordon Bleu  برای هنرهای آشپزی فرانسوی و هتل های سوئیس از جمله مؤسساتی هستند که با دانشگاه اوزیگین همکاری می کنند.

تحقیق علمی

دانشگاه اوزیگین یکی از مراکز آموزشی و تحقیقاتی معتبر در جهان است که به عنوان یک دانشگاه پیشرو در بسیاری از حوزه‌های علمی و تحقیقاتی شناخته می‌شود. در این دانشگاه، تحقیقات علمی در حوزه‌های مختلفی از جمله علوم انسانی، علوم پایه، فناوری، پزشکی و بیولوژی انجام می‌شود.

یکی از پروژه‌های تحقیقی دانشگاه اوزیگین، مطالعه و تحلیل شیوع بیماری‌های قلبی در جامعه است. در این تحقیق، محققان با استفاده از داده‌های آماری از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، سعی در شناسایی عوامل خطر برای بروز بیماری‌های قلبی دارند. نتایج این تحقیق می‌تواند به سازمان‌های بهداشتی کمک کند تا برنامه‌هایی برای کاهش شیوع این بیماری‌ها در جامعه ارائه دهند.

در حوزه فناوری، دانشگاه اوزیگین در حال تحقیق در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است. در این تحقیقات، محققان با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و شبکه‌های عصبی، سعی در حل مسائلی در زمینه‌هایی مانند تشخیص تصاویر پزشکی، ترجمه ماشینی و تحلیل داده‌های بزرگ دارند.

محل اقامت

محل اقامت دانشجویان در دانشگاه اوزیگین شامل خوابگاه‌ها و آپارتمان‌های دانشجویی می‌شود. خوابگاه‌های دانشگاه اوزیگین با توجه به تعداد دانشجویان، تعدادی اتاق و سوئیت دارند که دانشجویان می‌توانند در آنها اقامت کنند. این خوابگاه‌ها معمولاً از امکاناتی مانند آشپزخانه، سالن اجتماعات، اینترنت، جای پارکینگ و ایمنی برخوردارند.

در علاوه، دانشگاه اوزیگین نیز به دانشجویان امکان اقامت در آپارتمان‌های دانشجویی را می‌دهد. این آپارتمان‌ها معمولاً شامل چندین اتاق و سوئیت هستند که دانشجویان می‌توانند در آنها اقامت کنند.

خوابگاه 1 هزینه های سالانه (به ازای هر TL) هزینه های سالانه (به ازای هر دلار آمریکا)
اتاق یک نفره (با حمام) 24000 TL 3380 USD
اتاق سوئیت دو نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 16900 TL 2380 USD
اتاق سه تخته استاندارد (با حمام مشترک) 9500TL 1336 USD
اتاق استاندارد چهارگانه (با حمام مشترک) 7300 TL 1027 USD
خوابگاه 2
اتاق یک نفره (با حمام) 24000 TL 3380 USD
اتاق یک نفره بزرگ (با حمام) 26000 TL 3660 USD
اتاق سه نفره استاندارد (با حمام مشترک) 10200 TL 1435 USD
سوئیت سه نفره استاندارد(با حمام مشترک و اتاق مشترک) 13700 TL 1927 USD
سوئیت سه نفره بزرگ (با حمام مشترک و اتاق مشترک) 15000 TL 2109 USD
خوابگاه 3
اتاق یک نفره استاندارد (با حمام) 24000 TL 3380 USD
اتاق سه نفره استاندارد (با حمام مشترک) 9500 TL 1336 USD
اتاق استاندارد چهار نفره (با حمام مشترک) 7300 TL 1027 USD
خوابگاه 4
سوئیت دو نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 17500 TL 2461 USD
سوئیت سه نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 15600 TL 2194 USD
خوابگاه 5
اتاق یک نفره (با حمام) 24000 TL 3380 USD
سوئیت دو نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 17500 TL 2461 USD
سوئیت سه نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 15600 TL 2194 USD
خوابگاه 6
اتاق یک نفره (با حمام) 26000 TL 3660 USD
اتاق سوئیت دو نفره (با حمام) 20000 TL 2812 USD
سوئیت سه نفره (با اتاق مشترک و حمام مشترک) 18000 TL 2531 US
رشته های در حال تدریس

آیا میخواهید در کشور ترکیه تحصیل کنید؟

با ما تماس بگیرید

عضویت در خبرنامه

ازجدیدترین پوزیشن های تحصیلی خبردار شوید

دانشگاه های دیگر