دانشگاه بیرونی استانبول

دانشگاه بیرونی استانبول

گالری تصاویر

رشته های این دانشگاه

وبسایت دانشگاه

آدرس دانشگاه

Protokol Yolu No:45, 10. Yıl Cd., 34010 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye

به اشتراک گذاری

دانشگاه بیرونی، یکی از مراکز آموزش عالی برتر در ترکیه است و تحت تأیید وزارت آموزش و پرورش قرار دارد. این دانشگاه در مکانی فوق العاده در استانبول واقع شده است و با حضور در کنفرانس‌ها و رویدادهای بین‌المللی، سعی در برقراری همکاری با دانشگاه‌های بیشتری در مناطق مختلفی از جهان از جمله اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه و آفریقا دارد. واجب است به ذکر برسانیم که نام این دانشگاه از نام یک عالم بزرگ به نام ابوریحان بیرونی گرفته شده است. ابوریحان بیرونی به دلیل دانش و مشارکت فراوان خود در زمینه‌های مختلف، به ویژه پزشکی، داروسازی، نجوم، ریاضیات، فیزیک، جغرافیا و تاریخ، شهرتی برجسته دارد. هدف انتخاب این نام، جاودانه نمودن نام یک عالم برجسته بود که نام او به لحاظ دانش و همچنین تمایل به ارائه ایده‌های خلاقانه و علمی که به توسعه جامعه کمک می‌کند، در صفحه تاریخ ثبت گردیده است.

ماموریت

مأموریت دانشگاه بیرونی، ارائه یک آموزش دانشگاهی است که با رعایت استانداردهای جهانی، تنوع نظرات مردم را احترام می‌گذارد، انتظارات دانشجویان را برآورده می‌کند و از طریق تولید دانش و به کارگیری آن در حوزه‌های مراقبت بهداشتی، به چشم‌انداز کل بشریت خدمت می‌رساند.

چشم انداز

برای رسیدن به جایگاهی پیشرو و شناخته‌شده در سطح جهانی و داخلی، دانشگاه بیرونی به دنبال تحقیقات و خدماتی است که آموزش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند و بهترین فرصت‌های آموزشی و عملی در هر زمینه از مراقبت بهداشتی در فضای بیمارستان به دانشجویان ارائه می‌دهد. همچنین، تربیت محققان و دانشگاهیان ماهر در زمینه مشکلات بهداشتی کشور نیز در راس اهداف این دانشگاه قرار دارد.

به علاوه، دانشگاه بیرونی برای ارتقای مهارت‌ها، قراردادهای مشارکتی با برنامه اراسموس پلاس را امضا کرده است و همه ابزارهای حمایتی را برای ارتقای مهارت‌ها در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

چرا دانشگاه بیرونی؟

چرا دانشگاه بیرونی را انتخاب کنیم؟ دانشگاه بیرونی امکانات و فرصت‌های بسیاری را در هر زمینه‌ای در اختیار دانشجویان و هرگونه موسسه دیگری قرار می‌دهد. این دانشگاه تمرکز خود را بر روی تخصص‌های درمانی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دارد. به همین دلیل، دارای تمامی ابزارها و آزمایشگاه‌های لازم برای آموزش دانشجویان دانشکده‌های پزشکی و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و داروسازی است.

دانشگاه بیرونی به صورت مداوم در حال توسعه برنامه‌های خود است و با رویکرد نوآورانه، تلاش می‌کند تا ارائه آموزش آکادمیک مؤثر را تضمین کند. این دانشگاه دانشجویان را به انجام تحقیقات علمی از طریق مرکز تحقیقات دانشگاه تشویق می‌کند.

همچنین، دانشگاه بیرونی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را نیز برای دانشجویان فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند در مسابقاتی که توسط دانشگاه برگزار می‌شود شرکت کرده و جوایز مختلفی را کسب کنند.

 

دانشکده های دانشگاه بیرونی

دانشگاه بیرونی شامل شش دانشکده مختلف است که بیش از 6000 دانشجو را در رشته‌های متنوع به خود جذب کرده است. علاوه بر هنرستان فنی-حرفه‌ای و خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکده‌های پزشکی این دانشگاه به عنوان برترین و شناخته‌شده‌ترین بخش‌های آن معروف هستند. با 300 متخصص و بهترین اساتید دانشگاهی، این دانشگاه در ارائه خدمات آموزشی بهترین کادر را داراست.

 

رشته های در حال تدریس

آیا میخواهید در کشور ترکیه تحصیل کنید؟

با ما تماس بگیرید

عضویت در خبرنامه

ازجدیدترین پوزیشن های تحصیلی خبردار شوید

دانشگاه های دیگر